Bioderma Atoderm Creme Ultra - 500 ml.
Bioderma Atoderm Creme Ultra inneholder omega 3, 6 og 9 samt hyaluronsyre og niaciamid for å gi fuktighet og gjenoppbygge
Bioderma Atoderm Creme Ultra er en intensivt fuktighetsgivende krem som er utviklet for å pleie tørr hud på to nivåer: Umiddelbart tilfører den essensielle omega 3-, 6- og 9-fettsyrer som hydrerer huden i opptil 24 timer. På lang sikt stimulerer Skin Protect Complex produksjonen av hyaluronsyre, som gir fuktighet, fylde og elastisitet.
Innholdet av niacinamid styrker hudbarrieren, og den lette formelen absorberes raskt, virker beroligende og er lett å tolerere. Kremen er dermatologisk testet og gir øyeblikkelig fuktighet, pleie og beskyttelse med varige resultater, og gjenoppretter mykhet og smidighet allerede fra første påføring. Huden etterlates ikke klissete og smitter ikke av på klærne.
Funksjoner:
- Tilfører intens fuktighet i opptil 24 timer
- Stimulerer den naturlige produksjonen av hyaluronsyre
- Styrker hudbarrieren med niacinamid
- Raskt absorberende og beroligende formel
- Dermatologisk testet og parfymefri
Bruk:
Bioderma Atoderm Creme Ultra påføres 1-2 ganger daglig på ren hud. Egnet for ansikt og kropp for voksne, barn og babyer (unntatt premature babyer). Sørg for at huden er frisk og intakt ved påføring. Hvis tørrheten vedvarer, kontakt helsepersonell. Uten parfyme.
Innhold
500 ml.
Aqua / Water / Eau, Paraffinum Liquidum/Mineralolje/Huile Minerale, Glycerin, Oilbrassica Campestris (Rapeseed) Seed, Sodium Polyacrylate, Pentylene Glycol, Cetearyl Alcohol, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Citrate, Xylitol, Cetearyl Glucoside, Mannitol, Tocopherol, Rhamnose, Xylityl Glucoside, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Anhydroxylitol, Niacinamide, Glukose, Fructooligosaccharides, Caprylic/Capric Triglyceride, Laminaria Ochroleuca Extract, [Bi475]
Produktets ingrediensliste, næringsinnhold og emballasje kan endres over tid. Vi oppdaterer løpende på vår hjemmeside, men sjekk alltid emballasjen på produktet som er kjøpt.