Retur og reklamasjon
Retur og angrerett - 30 dager
Dersom du angrer kjøpet ditt, ber vi om at du kontakter oss på email eller telefon så snart som mulig, og senest 30 dager etter mottatt vare.
Kontakt oss på info@med24.no eller på tlf 21 95 94 90 for mer informasjon, eller om din faktura skal kanselleres.
Legemidler er unntatt angreretten, ref. Lov om opplysningsplikt og angrerett ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler (angrerettloven) §22 bokstav f.
Kontakt oss først, slik at vi kan registrere din retur
Ved returnering skal varen være ubrukt og i original emballasje. Husk å merke pakken tydelig med navn og ordrenummer.
Du kan skrive ut din returetikett her. Det er gratis retur av varer.
Det er viktig at du markerer pakken godt med navn og ordrenummer også på utsiden av pakken.
Så snart vi mottar varene, refunderer vi pengene dine.
Bemerk at erfaring sier at retur av varer kan ta betydelig lengre tid enn forsendelsen ut til kunden. Kontakt oss igjen hvis du er redd for at vi ikke har mottatt eller registrert din retur.
Retur skal skje med Postnord
Retur skal skje gjennom Postnord. Du kan skrive ut gratis returetikett her.
Returadresse:
Med24 apotek AS
Søndre Kullerød 8
3241 Sandefjord
Jeg vil reklamere på en vare - hvordan gjør jeg det?
Skulle du mot formodning oppleve en feil på et produkt du har mottatt av oss skal du kontakte kundeservice på info@med24.no eller telefon 21 95 94 90 (kl 9-15 hverdager). Dersom produktet skal sendes i retur til oss, må du sende med detaljert informasjon om hva som er feil med produktet. Dette er nødvendig da vi sender produktet videre til produsenten som i sin tur har behov for disse opplysningene.
Om du returnerer hele eller deler av bestillingen skal du selvsagt ikke betale for disse varene. Logg inn på Mine Sider på klarna.com/no og flytt frem fakturaens forfallsdato med 10 dager. På den måten har vi mulighet til å ta imot returen og registrere den. På Mine Sider hos Klarna kan du også kontrollere at returen er blitt registrert ved å hente en oppdatert versjon av din faktura. Du kan logge inn ved enten å oppgi e-postadressen du brukte under bestillingen, eller fakturanummer og personnummer. Skulle returen ikke ha blitt registrert når den nye forfallsdatoen nærmer seg ber vi deg om å kontakte Klarnas kundeservice, så hjelper de deg videre