King C. Gillette Beard and Face Wash – 350 ml.
Beard and Face Wash fra King C. Gillette – rensende og pleiende ansiktsvask til skjegget
Denne oppfriskende ansiktsvasken fra King C. Gillette er laget med myknende ingredienser, blant annet kokosvann, arganolje og avokadoolje. Beard and Face Wash fra King C. Gillette renser både skjegget og huden under og gir deg en frisk og ren følelse i ansiktet. I tillegg vil Beard and Face Wash pleie skjegget så det blir herlig mykt.
Serien av pleieprodukter til menn er oppkalt etter Gillettes grunnlegger King C. Gillette. Derfor har alle produktene i serien en unik signatur-duft med maskuline noter av ingefær, salvie og varme fra sandeltre og sedertre. Beard and Face Wash har i tillegg en god konsistens som er lett å påføre og skumme opp i skjegget.
Fordeler
- Inneholder kokosvann, arganolje og avokadoolje.
- Rengjør skjegget og huden under i dybden.
- Gir deg en oppfrisket følelse.
- Pleier hvert eneste hår i skjegget.
- Myk konsistens som lett skummes opp på huden.
- Har en subtil, klassisk og maskulin duft.
Anbefalt bruk
Ta et pumpetrykk med Beard and Face Wash fra King C. Gillette ut i hendene, og skum produktet godt opp. Masser inn i vått skjegg med sirkelbevegelser, og rens deretter grundig.
Innhold: 350 ml
Water, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Citrate, Natriumxylensulfonat, Sesamum Indicum Seed Oil, Stearyl Alcohol, Fragrance, Glycerin, Glycol Distearate, Cetyl Alcohol, Dimethiconol, Citric Acid, Sodium Benzoate, Dimethicone, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Tetrasodium EDTA, TEA-dodecylbenzensulfonat, Polyquaternium-6, Trihydroxystearin, Trideceth-10, Histidine, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Argania Spinosa Kernel Oil (Argan Oil), Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Zea Mays (Corn) Silk Extract, Orchis Mascula Flower Extract, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract
Produktets ingrediensliste, næringsinnhold og emballasje kan endres over tid. Vi oppdaterer løpende på vår hjemmeside, men sjekk alltid emballasjen på produktet som er kjøpt.